قدس آنلاین-شهرکرد- فریدون عباسی: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شاخص های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی استان توانست در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی، عنوان برتر را در سطح استان کسب کند.

اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختياری عنوان برتر را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی استان   در دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان  برتر و مدير كل راه و شهرسازی استان بعنوان مدير برتر استانی درنوزدهمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری شناخته شد.

در اين مراسم استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تقدير و تشكر از مدير كل راه و شهرسازی استان و مجموعه راه و شهرسازي گفت : طبق ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شاخص های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی استان توانست در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی، عنوان برتر را در سطح استان کسب کند.

قاسم سلیمانی دشتکی، با اعلام اينكه مشكل زمين و مسكن در سطح استان حل شده است افزود: در سال گذشته 300 كيلومتر از راه های استان بهسازی و آسفالت شد و اين خود جزء با همت بالای اين مجموعه امكان پذير نبود.

در ادامه قاسم قاسمی مدير كل راه و شهرسازي استان ضمن تشكر از زحمات وزير راه وشهرسازی، استاندار و معاونين استان، به تشريح پرو‍ژه های آماده افتتاح اداره كل راه و شهرسازی استان پرداخت و افزود: در سال 94 و همزمان با گراميداشت هفته دولت 24 پرو‍ژه در راه و شهرسازی استان آماده افتتاح مي باشد.

وی به افتتاح یکهزار و 640 واحد مسكن مهر در شهرهای شهركرد، بروجن اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: از تعداد سیزده هزار و 366 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر که در تعهدات این اداره کل بوده که امیدواریم تا پایان سال 95 پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.